sobota, 26 maja 2012

pierwszy.

Kończył się już czerwiec, co oznaczało upał i koniec szkoły. Leżałam właśnie na hamaku słuchając radia i opalając się. Z niecierpliwością czekałam na "One Direction" . Mam "5" powodów dlaczego słucham radia , a oto one: 
Louis, Harry, Niall, Zayn, Liam. Uwielbiam tych chłopaków, gdy odbędzie się ich koncert, wymknę się z domu i pojade. Jeszcze długo sobie tak myślałam, kiedy nagle zadzwonił telefon, była to moja przyjaciółka - Claudia. 
- Katee! - darła się do słuchawki. 
- Włącz szybko Eske - dodała szybko i się rozłączyła.
Wiedziałam po co dzwoni, po chwili włączyłam radio leciała akurat piosenka " What Makes You Beauitful ", zaczęłam krzyczeć, aż obudziłam swojego brata, Drake. 
Może przerwę ten moment i opowiem coś o sobie i mojej rodzinie.
Więc, tak naprawdę urodziłam się w Londynie, gdy miałam 12 lat przeprowadziliśmy się do Polski, to dlatego że miałam ojca Brytyjczyka, a on zostawił moją mamę, gdy miałam zaledwie 8 lat. Mama bardzo to przeżyła i chciała jak najprędzej wrócić do ojczyzny. Umiem za równo język angielski jak i polski, ja i mój brat mamy nie polskie imiona, dla mnie to zaleta jednak Drake nie znosi swojego imienia. Czasem sobie wyobrażam ze nadal  mieszkam w Londynie, brakuje mi tego tam wielu przyjaciół, a najważniejszą z nich jest - Claudia.  utrzymuje z nią kontakt tylko przez internet i telefon. Chciałabym sie z nią znowu zobaczyć, chociaż wiem ze to nie możliwe. 
- Kate! Przyjdź tu na chwilę! - zawołała mnie mama. 
To dziwne ale bałam się do niej podejść, gdyż rozmawiała  z kimś przez telefon , a potem nagle się rozłączyła i mnie zawołała. 
- No rusz się! - krzyknęła jeszcze raz.
Powoli zwlekłam się z hamaka i poszłam do niej niechcącym krokiem.
- Co chcesz? 
- Wreszcie znalazłam prace.. od tylu lat nic nie robiłam. - odpowiedziała.
- Serio? Gdzie? - zapytałam z ciekawości.
- W Londynie. - uśmiechnęła się mama.
Miałam ochotę zemdleć, nogi nade mną się uginały.
- Mam szansę zobaczyć Claudię i ONE DRIECTION - pomyślałam. 
Zaczęłam krzyczeć i turlać się po podłodze, mama poszła ode mnie, widocznie miała juz mnie dość.
Szybko wstałam z podłogi i pobiegłam zadzwonić do Claudii i opowiedzieć jej o nowej wiadomości. 




No i.. jak myślicie ? :> I rozdział wiem.. nudny , drugi może będzie lepszy.. :D Dajcie komy :3 aaa i wiem ze krótki. XD

13 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie :) ciekawe jak potoczą się losy Kate :) koniecznie poinformuj mnie o następnym ^^ @xLoveLouisTommo

    OdpowiedzUsuń
  2. siema kasia :)
    myślałaś że cię nie dopadnę, nie ?:D
    faaajny tylko krotki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie. ; > ciekawe który z 1D będzie jej wybrankiem. :D x

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 komentarzy xd prosze nastepny rozdzial! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha powiedziałam wyżej niż "5" mój sie nie licz XD :D

      Usuń
  5. 8 :D ale wiesz co... ja tez kiedys pisalam opowiadania, jak chcesz to moge ci pomoc , moze cos ci sie spodoba ;d;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejej nie ma spamowania XDD to będzie nie fair :D

      Usuń
  6. Jest mega wypasiony Kasiu. Masz dziś 2 dodać i dłuższy, bo ja nie to rękoczynu użyje. :3 Ale na prawde jest fajny czekam na kolejne rozdziały. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, będę go czytac, pisz jak bedzie rozdzial xdd jestem twoją fanka hahah ;pp ;*<3

    OdpowiedzUsuń