sobota, 16 czerwca 2012

czwarty.

Było już późno, zbliżał się zachód słońca, kiedy wreszcie dotarłam do domu. Nie wierzyłam, ze aż tak długo mnie nie było. Jak otworzyłam drzwi od mieszkania, usłyszałam jakieś krzyki z kuchni.
- Gdzie ona się podziewa? [...] - Już tyle godzin jej nie ma!
Wtedy  zorientowałam się ze to mama drze sie do telefonu. Nie chciałam się jej pokazywać, ponieważ wiedziałam ze będzie na mnie zła i zacznie krzyczeć. Niestety, stanęłam u progu kuchni i cichym głosem powiedziałam:
- Jestem.
Miałam nadzieję ze mnie nie usłyszy, ale jednak [...]
- Gdzieś ty była? Wiesz jak się o ciebie martwiłam? Dlaczego nie odbierałaś telefonu? - krzyczała wkurzona matka.
- Ja..- chciałam jej wytłumaczyć, lecz jednak nie pozwoliła mi.
- Nie wiedziałam co mam robić ! Cały dzień cie nie ma!
- Mamo! Daj mi dojść do słowa! - powiedziałam wreszcie.
Zapadła cisza, więc ciągnęłam dalej.. Postanowiłam jej powiedzieć prawde, no może omijając kilka faktów.
- Zgubiłam się, a telefon wpadł mi do kałuży, spytałam się jakiegoś pana czy zaprowadzi mnie do centrum miasta.. i zgodził się, jeszcze też  powiedział ze naprawi mój telefon. - tłumaczyłam się.
Znowu cisza. Mama stała nie ruchomo i patrzyła się w jedno miejsce,
- Oj dziecko - usłyszałam wreszcie. - Dobrze ze juz jesteś - dodała jeszcze i przytuliła mnie.
- Dziękuje ze zrozumiałaś. A teraz pójdę się położyć, bo jestem bardzo zmęczona. - odpowiedziałam idąc w stronę pokoju
Chwile tak leżałam na łóżku i myślałam o Louis'ie.
Czy to był na prawdę on? Czy to sen?
Po chwili oczy same zaczęły mi się zamykać i usnęłam [...]
Nazajutrz wstałam późno. Podczas, gdy zauwazyłam ze na drugiej stronie łóżka nie widać telefonu , od razu przypomniało mi się, ze mam się spotkać z Lou i odebrać od niego telefon.
Dochodziła już godzina obiadu, jednak nie byłam głodna. Więc szybko umyłam się i ubrałam, a następnie poszłam na miasto. Kiedy szłam aleją drzew, pomiędzy nimi można było dostrzec tęczę, unoszącą się bezchmurnym niebie. Musiało padać, ponieważ droga, którą szłam była jeszcze mokra, a   drzew , kiedy zawiał lekki wiatr  spadały krople deszczu. Przechodziłam właśnie koło Big Ben'a, gdy nagle w oddali dostrzegłam , jak ktoś macha do mnie, wyostrzyłam swój wzrok i zauważyłam ze to - Claudia.
- Cześć !- krzyknęła , biegnąc do mnie. - Jak dawno cię nie widziałam, stęskniłam się.
- Hej Claudia! Ja tez, moze porobimy coś razem potem? - zapytałam z ciekawym wyrazem  twarzy.
- Z miłą chęcią, ale teraz muszę już lecieć, do zobaczenia - powiedziała idąc w stronę sklepu, jednak za chwilę wróciła się i dodała:
- Była bym zapomniała! Jakiś chłopak kazał ci to dać.
Rzecz , którą wręczyła mi Claudia to mała torebka, taka jak na urodziny, a zawartość jej to był mój telefon. Działał jak nowy, jednak na dnie torby zauważyłąm też kartkę, a było tam napisane:

Cześć. Telefon naprawiony, chyba już mi nie masz nic za złe? Co do marchewek, mogę odkupić ;), . Co ty na to żebyśmy się spotkali  jutro w alei drzew? czekam na ciebie, do jutra. 
Louis. x

Nie wierzyłam własnym oczom, Louis Tomlinson ten ze sławnego zespołu One Direction chce sie spotkać z taką zwykłą dziewczyną jak ja. Gdybym nie była w miejscu publicznym zaczęłabym skakać z radości i drzeć się jak mogę. Uśmiech nie schodził mi z twarzy, byłam taka szczęśliwa. [...] ~~~~~~~~~~~~~~
Rozdział pisany na szybko, nie wiem czy do końca udany, ale chyba da się czytać? ;) Jeśli już przeczytałeś/aś zostaw po sobie ślad, będę cię KOCHAĆ <3 hahah :D

11 komentarzy:

  1. Zajee Bistyy . ! Czekam na piąty ! ;D
    Jak chcesz to wpadnij na mojego bloga . ; )
    http://blogonedirectionloveniall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. duuuuupo co takie krotkie rozdzialy piszesz ?:(:(:(
    swietne ;3;3 ja chce juz siebie taaaaaaaaaaam ;d;d
    @ShowTimeBaby18

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! *.*
    Jesteś świetna! ♥
    Pisz dłuższe rozdziały, bo nie mogę się nasycić tymi ;D
    Czekam na następny! O.O ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde,ale się szybko czyta ;d
    ojej kochasz mnie juhuuu ;d chociaż ktoś ;d
    co do rozdziału prze-prze-przegenialny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, ja wszystkich kocham :D <3 mam zamiar właśnie pisać dłuższe rozdziały, postram sie piąty napisać długi. ;) KOCHAM WAS, haha :* XD

      Usuń
    2. hahah ;d jaram się ;d i wiesz co podoba mi się ta czcionka ♥ hahah ;d

      Usuń
    3. haha, no właśnie zmieniałam czcionke, miałam inną . Mi też się podoba haahah XD <3

      Usuń
    4. Ale serio jest boskaaa ♥

      Usuń
  5. fajnie, podoba mi się ten list od Lousia :3 pisz dłuższe rozdziały, poinformuj mnie o następnym. ;)) przeczytałam wszystko i mi sie podoba ;D ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. super , czekam na następny, będę czytac ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY ! BARDZO MI SIE PODOBA ! *__*
    @zelkaa_1D x x

    OdpowiedzUsuń